Meer dan motiveren Incompany Training

Workshop

Limburg

Over deze Workshop

In vier intensieve, maar vooral inspirerende workshops vertellen we je over kansen en valkuilen in het contact met klanten. Je brengt in contact met klanten op de eerste plaats jezelf mee en dat is zoveel meer dan je denkt. Wist je dat bijna 90% van wat wij anderen duidelijk willen maken non-verbaal en tussen de regels door gebeurt? En dat ieder mens in zijn gedrag de neiging heeft om onbewust gestuurd te worden door zijn eigen opvattingen? Daarom staan we op de eerste plaats stil bij het effect van je eigen houding en welke persoonlijke kwaliteiten je nog beter zou kunnen inzetten om op de juiste manier bij de ander binnen te komen met jouw informatie. Daarnaast gaan we in deze vier workshops ook in op de kracht van echt luisteren. Luisteren is namelijk zoveel meer dan alleen stil zijn; het is de meest krachtige en onderschatte techniek die er is. Met de juiste luistertechnieken hoor je zoveel meer en schep je vertrouwen in de relatie. Om de klant goed van dienst te zijn en ook het gevoel te geven dat je hem of haar echt begrijpt is het stellen van de juiste vragen natuurlijk ook van belang. In de workshops besteden we dan ook veel aandacht aan welke soort vragen er zijn en hoe je deze kan inzetten.

Tijdsduur

4 workshops

Locatie

EFAA

Houtstraat 14, 6001 SJ
Weert